perjantai 6. tammikuuta 2017

2017


"2017.
Ole parempi vuosi meille jokaiselle,
Suosi meille rakkautta.
Tuo meille iloa ja onnea. "

Vuosi on edennyt tähän mennessä todella hyvin. Enkä tiedä olenko ainoa, mutta minulla on jokaiselle vuodelle jonkinlaiset tavoitteet. Tavoitteistani olen myös pitänyt aina kiinni. Tänä vuonna minulla on suurenmoiset tavoitteet ja lupasin itselleni, että aion pitää niistä kiinni.

Tiedätte sen perussanonteen, jonka joka ikinen meistä sanoo tai on sanonut. ; NEW YEAR, NEW ME. Ajattelen sillä lailla, että tuo ärsyttävä sanonta pitää paikkaansa minussa. Alotin vuoden tekemällä asioita, joita minun ystävät ja perheenjäsenet eivät tajua minusta. Ensimmäinen esimerkki jonka voin tuoda esille on hiusten leikkuu. Kaikki ovat sitä mieltä, että minun täytyisi kasvattaa hiukset ja pysyä siten massassa, mutta itse olin täysin erimieltä ja muutin kyseisen asian. Lyhensin hiuksiani todella paljon ja näytin keskisormea kaikille niille, jotka olivat sitä mieltä, että voihan piru kanssasi Talan. :) Hassua. Mutta olen iloinen.

Tee suurenmoisia päätöksiä, mutta elä myös hetkessä.
Tee tästä vuodesta uskomaton, mutta muista tämä
: jokaisessa vuodessa on sekä negatiivisia että positiivisia asioita. Älä masennu, jos jokaikinen päivä ei mene suunnitelmiesi mukaan.

<3; Talan

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti